Senaste nytt

Inte slutföra Sas Bonusresa Palma-Stockholm-Helsingfors

rätt att välja vem de vill sälja sina tjänster till och de gillar uppenbarligen inte att folk sätter skiplaggning i system.
Källa på det? Har du ett enda exempel på någon dom blivit bannlyst av ett flygbolag eller blivit tilläggsdebiterad av ett flygbolag för skiplaggning?

Källa på det? Har du ett enda exempel på någon dom blivit bannlyst av ett flygbolag eller blivit tilläggsdebiterad av ett flygbolag för skiplaggning?

Detta skipplagging-fenomen är ju något bolagen själva ställt till med genom att försöka finnas överallt och konkurrera lokalt. Att ta sig från a-b bör ju alltid vara billigare än att ta sig från a-b-c. Det är helt sjukt och egentligen oförsvarbart när man målar upp sig som miljöriddare.. samtidigt som jag sparar tio-tusen kronor genom att köra till Landvetter och flyga en extra sträcka istället för att ta tåget till Kastrup.

Fattar inte varför man skall försvara SAS. Fattar inte heller hur svårt det är att sköta det snyggt OM man nu måste resa på detta sättet. Bara stäng denna skittråden nu. @Fly5 Get5 du behöver inte försvara dig men du borde sagt till i gate:)

Mvh

Fattar inte varför man skall försvara SAS. Fattar inte heller hur svårt det är att sköta det snyggt OM man nu måste resa på detta sättet. Bara stäng denna skittråden nu. @Fly5 Get5 du behöver inte försvara dig men du borde sagt till i gate:)
Du har rätt, jag börjar bli tjatig. Ledsen för det. Gillar tråder där alla inte tycker lika.
Enda anledning till att jag startade den tråd år jag tycker att det är viktigt för andra medresenärer att förstå vad skiplaggning är och ev. konsekvenser av detta.
Detta är i första hand ett forum för att dela med sig till andra medresenärer. Hade själv haft stor glädje av denna tråd för några månader sedan och kanske kommit till ett annat beslut.

Har dock en sista önskan till moderatorn. Skulle vi kunna ändra trådens namn till: Att inte fullfölja resa med flera sträckor eller ben så kallad skiplaggning

Happy flying:)

Toppen