Avgift ARN? Allmänna har väl ingen avgift vad jag vet om. Sen lär du få ett advokatsvar innan om att de betalar ut som goodwill (bullshit) om du lägger ner ärendet där vilket du då gör.
Tack, jag gjorde en anmälan nu!
Avgift ARN? Allmänna har väl ingen avgift vad jag vet om. Sen lär du få ett advokatsvar innan om att de betalar ut som goodwill (bullshit) om du lägger ner ärendet där vilket du då gör.
Jag fick ett SMS idag:
"CANCELATION: SK2315 27 Mar
Stockholm (ARN)
Copenhagen (CPH)
Rebooking in progress.
Regards SAS
PS: Visit SAS Flight Info"
Grejen är bara att jag aldrig har bokat en resa från Stockholm till Köpenhamn. Vet någon varför man får sådana här SMS?
SK2315 finns inte som flightnummer och passar inte heller in på rutten Stockholm - Köpenhamn.Jag fick ett SMS idag:
"CANCELATION: SK2315 27 Mar
Stockholm (ARN)
Copenhagen (CPH)
Rebooking in progress.
Regards SAS
PS: Visit SAS Flight Info"
Grejen är bara att jag aldrig har bokat en resa från Stockholm till Köpenhamn. Vet någon varför man får sådana här SMS?
Länken du fått går till en server med adressen tcstestci.sas.mobi, får känslan av att det är något testsystem och att någon matat in fel telefonnummer.PS: Visit SAS Flight Info"
Ser ut som det övas start o landningNågon som vet vad SK9180 sysslar med? Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map | Flightradar24