Senaste nytt

Inställt/försenat flyg på SAS short haul tråd

AABack2ARN

Medlem
Sitter ombord på SK534 och väntar på att man ska öppna Heathrow för starter, flera åskväder som ligger och blockerar så det blir nog en sen ankomst till Arlanda i natt...

Det var ett korrekt antagande då ni landade 02:15 i morse (knappt två timmar sena). Och 00:30 är ju lagom jobbig ankomsttid i första läget så att bli ännu senare är ju lite surt :(
 

Steve

Medlem
Det var ett korrekt antagande då ni landade 02:15 i morse (knappt två timmar sena). Och 00:30 är ju lagom jobbig ankomsttid i första läget så att bli ännu senare är ju lite surt :(
Ja hemma vid 03 och upp 05.25 är något kortare sömn än planerat men de tunga regnmolnen hängde ju med från England så ingen risk att man inte vaknar när man går utomhus.
 

011430121

Medlem
Ja hemma vid 03 och upp 05.25 är något kortare sömn än planerat men de tunga regnmolnen hängde ju med från England så ingen risk att man inte vaknar när man går utomhus.
Tack för informationen, undrade just varför den var så sen in, alltid besvärligt att komma den tiden på dygnet, Arlanda Express har slutat kan vara svårt att få tag i taxi o.s.v.
 
Sk2679 till TXL försenad idag med en timme. Kollar jag flightradar så kommer kärran in från Bryssel 12:05 enligt tidtabell medan SK2679 skulle flugit 11:55
 

KeXx

Medlem
Dagens inställda flyg från CPH:

SK402
SK1416
SK1685
SK1418
SK1420
SK1422
SK406
SK1424
SK1408
SK410
SK1430
SK1410
SK414
 

Brandten

Medlem
SK1524 är redan 20 min försenad så vi får se hur det går. Hoppas på lite strul eller inställt så jag kan routas via någonstans. :)

SK528 som jag tänkte skynda mig att boka om till är försenad från 18:15 till 19:55.

En hel del förseningar och inställda flighter här på LHR nu. SÅ dåligt väder tycker jag inte att det är..?
 

mha321

Medlem
SK528 som jag tänkte skynda mig att boka om till är försenad från 18:15 till 19:55.

En hel del förseningar och inställda flighter här på LHR nu. SÅ dåligt väder tycker jag inte att det är..?
Det har varit en del mycket kraftiga åskväder över London om jag förstått det rätt. Kan ju vara mycket lokalt, så det behöver inte ha varit precis över flygplatsen för att skapa problem.
 

Martin Gren

Medlem
Står och väntar på boarding till SK1507 från CPH till LHR. Vi kommer bli ca 2h sena iväg. De meddelade just att det beror på vädret
 
Toppen