Tonton
Medlem
Jag hoppas att SK610 blir försenat med runt 45-60min så det blir extra tid i Senator E på ZRH och att jag hinner följa en viss EL-match idag.
Ja, vi ser alla fram mot att se Genk krossa Malmö

Jag hoppas att SK610 blir försenat med runt 45-60min så det blir extra tid i Senator E på ZRH och att jag hinner följa en viss EL-match idag.
Lite OT:Ja, vi ser alla fram mot att se Genk krossa Malmö![]()
....och DÄR började dom London-snurran.SK525 bytte nyss från EI-SIG till LN-RGF och står som 1h sen från ARN just nu med info "contact airline".
Vi måste vara hemma innan kl16 idag så hoppas inte det blir mycket försening på returen SK526.
Lyfte 11:51 enligt FR24.......och DÄR började dom London-snurran.
Suck! Hoppas dom bygger den där 3e banan snart och effektiviserar luftrummet lite.
SK526 just nu satt till kl1115 men jag sätter 50kr till välgörenhet på att hjulen lyfter mark kl1215.![]()
Stämmer bra det.Lyfte 11:51 enligt FR24...
/ TT
Exakt samma situation idag, samma flygplan, samma längd på försening. Inte bra.Och stackars SK525 kom iväg nästan två timmar sent i morse. EI-SIB, SAS Ireland.
Mmm. Min polare skulle tagit British Airways istället, de klarade sig med 20 minuters försening ut från Arlanda i morse.Och idag var det väder på LHR igen:
EGLL (London Heathrow)
Arrivals regulated due to weather,low visibility.
Moderate delays.