Senaste nytt

Inställt/försenat flyg på SAS longhaul tråd

Även SK926 var iväg på tid. Man undrar varför den inte fångades av ditt filter :)

Vad gäller att komma iväg från ewr så kan det säkert delvis vara just det - när de väl hade kommit dit så hade de viss förtur på att komma därifrån. Många inställda flighter där var garanterat för att inkommande flyg aldrig kom dit.
Filtret plockade bara upp de som var i luften. :)
Lite olika såg jag gällande resten, kollade ett tiotal och tex Icelandair kom fram men strandades sedan.

SK939 försenat ARN-LAX 1 h 43 min i nuläget. Frugan ska hit med vändande kärra (SK940) och än så länge har de sagt att det flyget ska bli 1 h 15 min sen. Vi får se... Önskar såklart minst 3 h försening om det nu måste bli någon försening :rolleyes:

SK939 försenat ARN-LAX 1 h 43 min i nuläget. Frugan ska hit med vändande kärra (SK940) och än så länge har de sagt att det flyget ska bli 1 h 15 min sen. Vi får se... Önskar såklart minst 3 h försening om det nu måste bli någon försening :rolleyes:
Spoiler: Det blev runt 1:50 försening LAX-ARN och planet är nu minst 1h sen till EWR.

Inte för att det besvarar frågan men SK925 är även vara inställd om man ska tro ExpertFlyer och den går inte att boka hos SAS. Däremot verkar den ännu inte vara inställd om man ska tro flightstats.com...

Toppen