Skumt. Jag har inte sett förut att det ställs in när det ligger ett par dagar fram i tiden.
OY-KBA tycks dra ut på tiden. Har varit i Hongkong nu sen den 29 oktober och borde väl ha återvänt till Köpenhamn när OY-KBM flög till HKG för sin serviceperiod för en vecka sen.Inget säkert svar, men tre långdistansmaskiner (OY-KBA, OY-KBM, LN-RKN) verkar vara på service. Brukar inte vara så många iväg på service samtidigt... Någon service som dragit ut på tiden?
Du har ändå rätt till 50 % av EU261/2004 ersättning om förseningen på kategori 3 -flyg överstiger 3 timmar men är mindre än 4 timmarSåg att det visst var fyra timmar som gällde för resor utanför eu. Jaja, vi får seDet är faktiskt min första långa försening med SAS till USA på ett tiotal resor
![]()
Ser ut som att den avgick 12.37, vad hände?Fick just sms om att SK 903 till NY blir försenad från 12.25 till beräknat 16.00... Mer tid i loungen för mig så ingen större skada skedd. Får ju göra det mesta av mitt första besök i SAS gold lounge som SAS gold
Nu får man väl bara hoppas att vi landar minst tre timmar sent också!
@Hubert vet inte, han sitter fortfarande kvar i loungen och äter rädisor.Ser ut som att den avgick 12.37, vad hände?