Oj såpass det lät ju läskigt. Det var väl en skakig flight också med tyfonen i närheten? Visste ni om när ni var i luften att det blev problem med motorn?
Det låter ju som att jag borde gå för ett mittsäte med 09:00 kärran istället..
Det var väldigt skakigt de sista 30 minuterna, det informerade både kaptenen och purshen! om att det skulle bli.
Jag satt på 5D så jag hade inget fönster, men när landningsstället hade varit ute en stund så ger han full gas och drar in stället igen och vi stiger, efter 5 minuter återkommer kapten om att vi har fått en ny bana att landa på, och då är det väldigt skakigt och guppigt.
Sedan samma procedur ut med landningsställen och när vi tar mark så är det den kraftigaste reversering jag har varit med om, trodde i min okunskap att de berodde på det extrema regnandet och blöta banor
Såg då utryckningsfordonen och kaptenen berättade att vi hade fått problem med höger motor före landningen.
I vintras när jag flög från Skellefteå till Arlanda, så strax efter start så kom kaptenen och berättade att vi måste återvända till Skellefteå för att han hade fått indikering att vi hade problem med att en av lastluckorna inte var stäng, men han trodde att det var ett indikations fel efter som vi hade normalt tryck i kabinen.
När vi hade landat gick han runt i kabinen och berättade och frågade om vi undrade över något.
Det jag saknade idag, var att vi inget fick veta vad som igentligen hände, mest kanske för att jag skulle kunna berätta här på BC.
Undrar om man kan skriva till SAS och få någon ty av information?