mha321
Medlem
Tyckte jag såg i en annan tråd där någon noterade att den varit på service i Hongkong.Tänkte kolla om den var försenad och passade även på att kolla resten av flygen som är uppe just nu. Såg då SK9136.... Vad kan detta vara?
Tyckte jag såg i en annan tråd där någon noterade att den varit på service i Hongkong.Tänkte kolla om den var försenad och passade även på att kolla resten av flygen som är uppe just nu. Såg då SK9136.... Vad kan detta vara?
Fick en känsla nu att den rackarn kommer landa kl1010 imorgon som SK940 och skylta om till SK943 lagom innan kl1350.LN-RKP kom precis till Arlanda. Ska flyga SK939 till Los Angeles enl. flightradar24.
SK903 nytt besked kl14 står det på tavlan.Jag tror den är schemalagd som SK903/SK904 i morgon fredag.
För det är väl bara LN-RKP som numer har 2+2+2 i business med raderna 1-5 och 9-10?
Obekräftade uppgifter vid New York gaten (av SAS personal) sa att LN-RKP (SK903) har hydraulikproblem och troligtvis inte kommer iväg.SK903 nytt besked kl14 står det på tavlan.
SK963 just nu 20 min försenad.
Ojoj, stackars du isåfall! Med full pluskabin i 330 kan de iofs uppgradera en hel del till Business eftersom RKP har 48 stolar (mot 32 i 330) men det borde bli en del nedgraderingar till Go också.Obekräftade uppgifter vid New York gaten (av SAS personal) sa att LN-RKP (SK903) har hydraulikproblem och troligtvis inte kommer iväg.
Det kunde bli så att man skulle ta LN-RKU (SK963) till New York istället och därmed skjuta lite på problemet och hoppas RKP hinner lagas till Hong Kong avgången (typ. Fast med lite försening på den).
Vanligtvis så slingas Los Angeles med New York och Chicago med Hong Kong. Men det kan ju ändras när man minst anar. ;-)Fick en känsla nu att den rackarn kommer landa kl1010 imorgon som SK940 och skylta om till SK943 lagom innan kl1350.![]()