Senaste nytt

Inställt/försenat flyg på SAS longhaul tråd

SK903 nytt besked kl14 står det på tavlan.
SK963 just nu 20 min försenad.
Obekräftade uppgifter vid New York gaten (av SAS personal) sa att LN-RKP (SK903) har hydraulikproblem och troligtvis inte kommer iväg.

Det kunde bli så att man skulle ta LN-RKU (SK963) till New York istället och därmed skjuta lite på problemet och hoppas RKP hinner lagas till Hong Kong avgången (typ. Fast med lite försening på den).

Edit: FruBrandten frågade imorse om jag kunde skicka länken (till forumtråden eftersom jag alltid brukar rapportera). Nä sa jag, det är ju bara en vanlig tråkig direktflygning svarade jag. Borde kanske rapporterat ändå, verkar ligga något i era kommentarer om att det strular när jag ska med. Vem var BA's motsvarighet här på forumet?

Obekräftade uppgifter vid New York gaten (av SAS personal) sa att LN-RKP (SK903) har hydraulikproblem och troligtvis inte kommer iväg.

Det kunde bli så att man skulle ta LN-RKU (SK963) till New York istället och därmed skjuta lite på problemet och hoppas RKP hinner lagas till Hong Kong avgången (typ. Fast med lite försening på den).
Ojoj, stackars du isåfall! Med full pluskabin i 330 kan de iofs uppgradera en hel del till Business eftersom RKP har 48 stolar (mot 32 i 330) men det borde bli en del nedgraderingar till Go också.

SK963 förseningen beror på att besättningen till den kärran just nu sitter här.....enligt annan personal i gate F58.

50e0dbcba058cf2a4d1b182e9f3fce02.jpg

Toppen