Jens Bragdell Eriksson
Medlem
Ska också göra en MR imorgon (27/1) till HKG och hoppas att LN-RKP inte dyker upp som Svarte Petter på SK936.
Ska också göra en MR imorgon (27/1) till HKG och hoppas att LN-RKP inte dyker upp som Svarte Petter på SK936.
Ska också göra en MR imorgon (27/1) till HKG och hoppas att LN-RKP inte dyker upp som Svarte Petter på SK936.
Det borde ju inte göra dig något om LN-RKP dyker upp på SK936, men det är ganska osannolikt då det är OY-KBA som är på väg till San Francisco som SK935![]()
De har nu bytt kärra på flightradar till LN-RKR...Det borde vara LN-RKT enligt normala slingningen eftersom den är satt att köra ARN-ORD idag. Återvänder ORD-ARN imorgon FM och går normalt sedan till HKG.
De har nu bytt kärra på flightradar till LN-RKR...
Nu har den kommit iväg i alla fall. Hur mycket tror ni dem klarar av att flyga in? Och klarar dem av att vända kärran på under 2h?
Hade gärna sätt 4+h försening till hongkong i morgon
Eftersom SK903/904 tillfälligt flygs med en CPH-baserad A330 så finns det ett extra flygplan på ARN.Någon som vet vad LN-RKR igentligen var plannerad till? Stog den enbart på ARN som reserv?
Och ändå får RKP röra på sig, så något måste det vara med RKR...Eftersom SK903/904 tillfälligt flygs med en CPH-baserad A330 så finns det ett extra flygplan på ARN.![]()