Försök att hitta alternativ själv så att du kan föreslå någonting till agenten då du väl får tag på dom. Det är alltid bra att vara proaktiv även om det alltid är flygbolagets ansvar att boka om! Stanna kvar i kön om du har möjlighet tycker jag.Ett av mina plan blev inställda och online supporten sa att jag kommer få mer information om ombokning. Är det bara sitta och invänta information? Har försökt ringa in för att ordna nya biljetter, men har suttit i telefonkön i över 1h...
Alltid bättre att agera än reagera (även om det innebär 1-3 timmar i telefonkö).Ett av mina plan blev inställda och online supporten sa att jag kommer få mer information om ombokning. Är det bara sitta och invänta information? Har försökt ringa in för att ordna nya biljetter, men har suttit i telefonkön i över 1h...
Och hur löste det sig?Om det är någon i samma siutation så rekommenderar jag att välja engelska som språk när ni ringer, var ca 5min väntetid, på den svenska gav jag upp efter 2h.
Och hur löste det sig?![]()
Håller verkligen med.Hade varit intressant att mötas i rätten gällande claim för det.
Jag menar.. Snö. Mycket snö. I februari. I Sverige. Ja? Borde vara allt annat än utom kontroll tycker jag.