Hur löste sig detta, var det nåt som bara hände eller var det via samtal/chat som du fick igenom det? Och fick ni Business, eller blev det downgrade? Om det är revenue, då kan det vara värt att kolla om du får lite poäng som plåster på såren.Tack för all hjälp. Verkar blivit bokade på Kenya Airways via Amsterdam.
Det du har kvitto för.Hur mycket kan man kräva för 36 timmar extra i Nairobi (hotell, mat mm) för en avbokad poängbiljett i business?
Upptäckte att ni min och min frus totala samtal till Brussels och senator hotline kostade över 2000 kr från Kenya. Är det någon sannolikhet att Brussels tar dessa? Hur mycket kan man kräva för 36 timmar extra i Nairobi (hotell, mat mm) för en avbokad poängbiljett i business? Vilka andra kan man försöka få ersättning av? Kortföretag (poängbiljett?), hemförsäkring. Ge gärna era bästa tips.
Det är tyvärr slut på detta, Skypekrediter går inte att köpa längre:2000 spänn? Till nästa gång ladda lite Skypekredit…
Fast vid behov kostar en månad med 2000 minuter till 63 länder (världen) ynka 153kr. Små pengar i sammanhanget. 60 minuter till ’världen’ ingår i en privat (ej företags) 365 prenumeration.Det är tyvärr slut på detta, Skypekrediter går inte att köpa längre:
![]()
Microsoft kills off Skype credits and phone numbers in favor of subscriptions
Skype is now pushing subscriptions over pay-as-you-go.www.theverge.com
Absolut, och i ett nödfall som beskrivet skulle jag lätt skaffa det för att ringa ”hem” och direkt avsluta prenumerationen.Fast vid behov kostar en månad med 2000 minuter till 63 länder (världen) ynka 153kr. Små pengar i sammanhanget. 60 minuter till ’världen’ ingår i en privat (ej företags) 365 prenumeration.