Senaste nytt

Inställd hemresa på poängbiljett

Hur stor risk är det att bli nedgraderad till ekonomi (när vi är 4 personer)? Ont om businesstolar kanske är anledningen till att det tar tid att få besked...
Risken finns alltid. Däremot så är Brussels Airlines skyldiga att boka om er på nya flyg oavsett flygbolag. Ni kan i teorin kräva att bli ombokade i business på Emirates eller Qatar givet att de har platser lediga. Problematiken med outstations är att de sällan har behörig personal med rätt befogenheter att genomföra den typen av ombokningar.

Omöjligt att komma fram på telefon och chatpersonerna kan inte hjälpa. När man väl kommer fram så hänvisar de till miles&more . Vem kan man ringa som inte är en indier utan befogenheter?

Last edited:
När jag använt chatbotten vid inställt flyg har chatboten föreslagit nya resvägar utan mänsklig kontakt,

Ser att du har Senatorstatus, PM'ar deras tyska hotlinenummer där man brukar få snabb hjälp.
Sen om de hänvisar dig till SAS/resebyrå så får du stå på dig att det är "airport control" under 24h och att inte SAS kan göra nåt så sent!

Hittar inte. Har glömt var?
IMG_7767.jpeg

Sä krångligt detta: Brussels hänvisar till miles & more, senator hotline hänvisar till Brussels. Helt omöjligt. Vad gör jag?

Sä krångligt detta: Brussels hänvisar till miles & more, senator hotline hänvisar till Brussels. Helt omöjligt. Vad gör jag?
Jag löste ett liknande problem med miles and more på grund av inkomponent personal på lufthansa vanliga kundtjänst som är i indien?

Stå på dig och säg att du spelar in samtalet samt att detta är sista gången du ringer annars bokas biljetter med cash och skickar över kvittot.

Toppen