Jay
Medlem
BA har väl redan dagliga flighter från LHR? Så tror inte att preclearence är en nödvändighet.Baltimore kanske? Hyfsat avstånd till DC.
BA har väl redan dagliga flighter från LHR? Så tror inte att preclearence är en nödvändighet.Baltimore kanske? Hyfsat avstånd till DC.
Kanske Circle Hot Springs kan ta en A321LR ?
Ta dig till Fairbanks och ta en privatjet sista bitenDitt måste jag åka om dom öppnar
Om de får ner en A321LR här och lyckas starta blir jag imponerad. Det är visserligare närmre än till New York från Stockholm men frågan är ju om man kan flyga rakt över nordpolen typDitt måste jag åka om dom öppnar
Hahaha, ser fram emot att någon försöker pitcha det business caset internt på något flygbolag.Kanske kan få ned en MD-80/90 med lite tur. Men inte upp igen![]()
Jag skickade faktiskt en förfrågan till något bolag i Alaska om vad det skulle kosta men fick aldrig något svarDet enda som trafikerar CHP är allmänflyg, så hyr en kärra med styrare på Fairbanks och flyg upp![]()
Då är vi i alla fall två stycken som leker med tanken att faktiskt åka ditJag skickade faktiskt en förfrågan till något bolag i Alaska om vad det skulle kosta men fick aldrig något svar
Det är ju som upplagt för en bc-resa!Då är vi i alla fall två stycken som leker med tanken att faktiskt åka dit![]()