Senaste nytt

Inofficiell loungeturné - Heathrow T2 - söndagen den 7 februari

marbe166

Medlem
Landar 13:25 fast med BA från DUS och ska sedan vidare med BA till YUL 16:35. Är det möjligt att, utan *A boardingkort ta sig från airside T5 till airside T2 och joina er?
 
@fcx Om du uppdaterar listan kan du lägga in min hemresa, den verka ha fallit bort.

A3609 LHR-ATH 22,15-03,50
A3810 ATH-CPH 08,25-10,50
Äntligen någon mer som tar den här routingen med red-eye flighten. Du kommer må sååå bra när du landat i ATH på morgonen ;)

Finns det en tom rad i business vid "boarding completed" sno den för de är gud så skönt att sova över 3 säten.


Ping @MarcusC det är dags att boka nu!!!
 

palmen

Moderator
Landar 13:25 fast med BA från DUS och ska sedan vidare med BA till YUL 16:35. Är det möjligt att, utan *A boardingkort ta sig från airside T5 till airside T2 och joina er?
Du måste ha en Star Alliance flight för att komma in i loungerna i vilket fall så även om du kommer in i T2 på något sätt kommer du inte in i loungen. Jag skulle dock gissa på att man inte kommer in i T2 heller utan boardingpass med något bolag som flyger där ifrån.
 
He he, är nog ingenting jämfört med hur jag kommer att må framåt lunch när jag landar på CPH o har 3 tim tågresa framför mig...
Låt mig säga så här att jag hade minnesluckor från loungen i ATH, och då drack jag inget på planet ner.... va så förbaskat trött. Men satan vad bra service A3 har ombord :D
 

JiBe

Medlem
Jag sattt hemma och drack vin i min ensamhet igår när plötsligt @bnr skrev och bad om bilderna från CPH resan, det ena leddde till det andra och nu har jag bokat SK0531 och SK0534 för mig och @snålskjuts. Men, jag är ju sas basic... så om nån har 2 gästningar så hade ju det vart super :oops:
 

fcx

Medlem
Jag sattt hemma och drack vin i min ensamhet igår när plötsligt @bnr skrev och bad om bilderna från CPH resan, det ena leddde till det andra och nu har jag bokat SK0531 och SK0534 för mig och @snålskjuts. Men, jag är ju sas basic... så om nån har 2 gästningar så hade ju det vart super :oops:

Inga problem med gästningar. Välkomna.
 

ESSA

Medlem
Jag tror jag har kommit på ett bekymmer.
Har ju funderingar på att stanna några dagar i London.
På vägen dit kommer jag checka in två stora väskor då jag agerar privat kurir. Svenskt glas inropat på Bukowski som jag lovat ha med mig till London. Ska mötas upp direkt vid min ankomst och tömma dessa väskor. Den ena går i den andra när de tömts.

Om jag ska stanna kvar i London har jag ingenstans att göra av denna resväska medan jag hänger i loungerna.

Finns det förvaringsboxar till normalstor resväska?
 

Jonas C

Medlem
Låt mig säga så här att jag hade minnesluckor från loungen i ATH, och då drack jag inget på planet ner.... va så förbaskat trött. Men satan vad bra service A3 har ombord :D
De har dine-on-demand i Business Class, något som man bara brukar se i First Class. Skönt att kunna sova efter start och få sin frukost serverad 60 minuter innan landning :D
 

Dr. Miles

Expert
Last edited:
Toppen