Avslutade kvällen med en poänggrundande öl så jag landade på 274 poäng ;) Tack för en trevlig kväll!
GOTATH Medlem 25 Oktober 2013 #31 Avslutade kvällen med en poänggrundande öl så jag landade på 274 poäng Tack för en trevlig kväll!
SvartMjolk Medlem 25 Oktober 2013 #32 Håller med, blev en trevlig kväll och absolut inte sista gången jag hänger med på en träff. Min kväll slutade på 225 poäng, för jag höll mig till öl som inte ger utdelning.
Håller med, blev en trevlig kväll och absolut inte sista gången jag hänger med på en träff. Min kväll slutade på 225 poäng, för jag höll mig till öl som inte ger utdelning.
iRobert Medlem 25 Oktober 2013 #33 Men, detta var ju igår.. Dags att kolla av denna del av forat mer frekvent!
David Medlem 25 Oktober 2013 #34 iRobert skrev: Men, detta var ju igår.. Dags att kolla av denna del av forat mer frekvent! Klicka för att utvidga... Jag kan försöka komma ihåg att pinga dig när jag startar tråden för nästa träff.
iRobert skrev: Men, detta var ju igår.. Dags att kolla av denna del av forat mer frekvent! Klicka för att utvidga... Jag kan försöka komma ihåg att pinga dig när jag startar tråden för nästa träff.
Flood Medlem 29 Oktober 2013 #35 245 extrapoäng inne för mig. Hoppas det funkade smidigt för er övriga den här gången!
SvartMjolk Medlem 29 Oktober 2013 #37 GOTATH skrev: Poängen inne! #göttede Klicka för att utvidga... Samma här!