Senaste nytt

Inofficiell Göteborgsträff, torsdag 24 oktober, kl 18, Incontro

Inte så noga för mig. Har iofs inte varit på West Coast innan, så om vi håller oss hos Gothia/Eurobonus så lägger jag min röst på den!

Inte så noga för min del heller däremot så gick jag förbi Restaurang Super Rullband (!!??) häromdagen och även om det inte ingår några EB-poäng så låter det för knasigt för att inte testas i framtiden.

Inte så noga för min del heller däremot så gick jag förbi Restaurang Super Rullband (!!??) häromdagen och även om det inte ingår några EB-poäng så låter det för knasigt för att inte testas i framtiden.

Haha, vackert! Jag mejlade en fråga om de tar AMEX eller Diners, det är ju ett hygienkrav när jag väljer restaurang. :)

Haha, vackert! Jag mejlade en fråga om de tar AMEX eller Diners, det är ju ett hygienkrav när jag väljer restaurang. :)

Vill minnas att det var VISA/MC enligt deras hemsida.

Följande finns under Information:
Betalning

MasterCard
Maestro
Faktura
VISA
Eurocard
Rikskuponger

Last edited:
Min kompis SEGOT är lite sugen på att komma, men han var osäker på om han kan så sätt han på Kanske :) Antar att han fick blodad tand efter förra Göteborgsträffen!

Trevligt att träffas igen för lite res-snack, en räkmacka och ett par poängöl. Synd att jag var tvungen att åka tillbaka till kontoret efter bara en timme...

Hur gick det med er andras EB-poäng? ;)

Toppen