Helt riktig prioritering hälsar kyrkomusikern.Jag hade verkligen hoppats kunna åka på detta men det går inte tyvärr. Det krockar med min dotters dop som jag nog borde närvara på..
Hoppas ni får trevligt!
Helt riktig prioritering hälsar kyrkomusikern.Jag hade verkligen hoppats kunna åka på detta men det går inte tyvärr. Det krockar med min dotters dop som jag nog borde närvara på..
Hoppas ni får trevligt!
Hej alla,
Jag tänkte besöka Green Man imorgon för att boka in oss för nästa lördag.
Om jag läser inläggen rätt kommer vi vara 12 personer och 3st som är kanske.
Finns det önskemål att sitta ute och göra lite "planespotting eller ta det säkra att sitta inomhus?
Just nu ser det ut så här:
Kommer:
@Ricci
@storbokstav +1
@Rickard_O +1
@GOTBound +1
@ekf
@CJR
@wayfarer
@NotRyan
@airbus380.se
Kanske:
@Johan Gott
@jsn
@GOTATH
Titta på flygplan är väl alltid lite roligt tycker jag, men jag känner inte till hur väl man ser dem därifrån.. och så är det ju en risk med avseende på vädret...
Tro mig, du kommer ha roligare på Green Man...Jag hade verkligen hoppats kunna åka på detta men det går inte tyvärr. Det krockar med min dotters dop som jag nog borde närvara på..
Hoppas ni får trevligt!
Kan ju vara bra också att nyckeln passar när man kommer hem igenTro mig, du kommer ha roligare på Green Man...
Mvh
Någon som varit på dop en gång.
Nu glömde du mig. Och jag tycker vi tar risken och sitter ute.Hej alla,
Jag tänkte besöka Green Man imorgon för att boka in oss för nästa lördag.
Om jag läser inläggen rätt kommer vi vara 12 personer och 3st som är kanske.
Finns det önskemål att sitta ute och göra lite "planespotting eller ta det säkra att sitta inomhus?
Just nu ser det ut så här:
Kommer:
@Ricci
@storbokstav +1
@Rickard_O +1
@GOTBound +1
@ekf
@CJR
@wayfarer
@NotRyan
@airbus380.se
Kanske:
@Johan Gott
@jsn
@GOTATH
Jag bistår gärna Johan med låssmedsexpertis!Kan ju vara bra också att nyckeln passar när man kommer hem igen![]()
Det låter ju onekligen spännande!Jag bistår gärna Johan med låssmedsexpertis!
Jag skulle bli lite orolig om han hävdar att han kan få upp allt som stängs/låses om du skulle åka med resenördarna till Heathrow istället för att närvara på dotterns dopDet låter ju onekligen spännande!