Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se träff på Green Man (Heathrow) lördagen den 24 augusti 2024 kl. 14.00 --

Imorse hade de ändrat så att landningarna skedde på södra sidan igen, så klippte en bild på vägen till tunnelbanan, på en av SAS nya allianskollegor som några igår drömde om bonusplatser ombord hos.

IMG_2905.jpeg

Verkar funka! På väg nu, tack!
Det gick fint som sagt att ta tåget till C utan att kliva av och åka tillbaka till A där jag då hamnade på arrivals. Blev dock strul när jag efter Green Man skulle genom security igen. Då var jag redan air-side enligt systemet och de ville inte släppa in mig . Fick springa efter British Airways personal två ggr i avgångshallen som först kunde lyfta någon spärr i systemet och sedan muntligen informera security att det var ok att släppa in mig. Pust!

Tack för trevlig eftermiddag på Green Man!

Imorse hade de ändrat så att landningarna skedde på södra sidan igen, så klippte en bild på vägen till tunnelbanan, på en av SAS nya allianskollegor som några igår drömde om bonusplatser ombord hos.

Visa bifogad bild 156260
Jag va tvungen att åka på utfly(g)t till Windsor och Slough, trevligt bussresa tillbaka mot Heathrow så fick man se SK532 starta!

Tack för en trevlig helg alla inblanade, ingen nämnd ingen glömd!
IMG_5377.PNG

(Ja jag vet, bilden är screenshotad från ett videoklipp som en pensionär som inte orkar croppa)

Last edited:
Toppen