Jag kommer nog strax innan 18 skulle jag tro. Spara lite dricka åt mig!
agehall Medlem 18 December 2014 #71 Jag kommer nog strax innan 18 skulle jag tro. Spara lite dricka åt mig!
doc Medlem 18 December 2014 #74 Jag har inte jour och lämnar jobbet nu. Är nog där strax efter 18-tiden.
agehall Medlem 18 December 2014 #76 doc skrev: Jag har inte jour och lämnar jobbet nu. Är nog där strax efter 18-tiden. Klicka för att utvidga... Du kanske får ha lite jourberedskap för akut alkoholförgiftning dock. Man vet ju hur kvällar på Monks kan sluta...
doc skrev: Jag har inte jour och lämnar jobbet nu. Är nog där strax efter 18-tiden. Klicka för att utvidga... Du kanske får ha lite jourberedskap för akut alkoholförgiftning dock. Man vet ju hur kvällar på Monks kan sluta...
sembl Medlem 18 December 2014 #77 Have fun, har missat detta alltför många gånger. Se nu till att Januari träffen blir så sent som möjligt.
Have fun, har missat detta alltför många gånger. Se nu till att Januari träffen blir så sent som möjligt.
Magnus_K Medlem 18 December 2014 #80 Ha en trevlig kväll och god jul allesammans! Är tyvärr redan i Skåne för julfirande Men kommer nästa år!
Ha en trevlig kväll och god jul allesammans! Är tyvärr redan i Skåne för julfirande Men kommer nästa år!