agehall
Medlem
Jag sätter mig i bilen nu och rör mig från Solna till Monks. Inga tåg som spårat ur än så ses där, blir vatten för mig ikväll.
Det mesta flytande de serverar är H2O-baserat. Frågan är bara vilken alkoholhalt det har..
Jag sätter mig i bilen nu och rör mig från Solna till Monks. Inga tåg som spårat ur än så ses där, blir vatten för mig ikväll.
Så inte du spårar ur?Jag sätter mig i bilen nu och rör mig från Solna till Monks. Inga tåg som spårat ur än så ses där, blir vatten för mig ikväll.
Eldvatten funkar väl?
(jag har papper från överåklagare Christer van der Kwast där det står att det är OK att dricka alkohol när man har jour. Tyvärr ligger det hemma, och jag åker direkt från jobbet idag)
Eldvatten funkar väl?
(jag har papper från överåklagare Christer van der Kwast där det står att det är OK att dricka alkohol när man har jour. Tyvärr ligger det hemma, och jag åker direkt från jobbet idag)
Det mesta flytande de serverar är H2O-baserat. Frågan är bara vilken alkoholhalt det har..![]()
Nej men bra sagt skämt åsido, blir alkoholfritt ikväll.
Ah, trist! Trodde vi skulle få en follow-up på Norwegian-arbetet...Jag måste tyvärr banga den här gången… Det är en del uppsatsskrivande som måste bli färdigt innan jul.![]()
Det kommer i Januari när slutversionen är inlämnad. Får ta det i samband med nästa träffAh, trist! Trodde vi skulle få en follow-up på Norwegian-arbetet...