johhenrik
Medlem
Såg en post-it på hotellrum 404 en gång som sa "hotel room not found"Haha! 404, not found
Såg en post-it på hotellrum 404 en gång som sa "hotel room not found"Haha! 404, not found
Hofen är svårt eftersom där inte finns direkt ngt utrymme.tja...jämlik plats, typ Sturehof?
Om du hittar ett lämpligt ställe som är väldigt flexibel med antal gäster (vilka kan variera mellan 5 - 30 personer utan föranmälan), varsågod att organisera en träff.Har ni någonsin tagit en funderare på någon gång byta från Monks till någon annan plats. Monks crowden känns .... mycket manlig då 95% som hänger där är män.
Jag och mina flygintresserade vänner skulle gärna vilja joina er om ni kan tänka er att byta lokal till en mer tja...jämlik plats, typ Sturehof?
Jag har ett ställe in mind... diskuterar med ägaren just nu.Om du hittar ett lämpligt ställe som är väldigt flexibel med antal gäster (vilka kan variera mellan 5 - 30 personer utan föranmälan), varsågod att organisera en träff.
Tidigare förslag av andra medlemmar var "mycket snack och lite verkstad" så det blev aldrig.
Problemet är att hitta ett ställe som tar emot 5-30 personer utan föranmälan och att få ett eget utrymme så vidare kan prata "ostörda". Om du känner till ett sånt ställe så är det bara att föreslå och hjälpa till att organisera.Har ni någonsin tagit en funderare på någon gång byta från Monks till någon annan plats. Monks crowden känns .... mycket manlig då 95% som hänger där är män.
Jag och mina flygintresserade vänner skulle gärna vilja joina er om ni kan tänka er att byta lokal till en mer tja...jämlik plats, typ Sturehof?
Jo, hade varit kul att vara med, men tyckte ändå att vi löste en bra variant i CPH.Lät som en kul träff ikväll. Tyvärr var man i CPH och det blev en variant här istället.
@shopgirl888 Välkommen med förslag och organisationJag är personligen vindrickare (eller cider) så Monks är inte optimalt, men det är mycket bra personal och en lagom lugn miljö. Bor själv nära Stureplan och känner minst en i servisen på Sturehof, men är tveksam att de vill reservera ca 20 (+/- 10) för dryck en gång I månaden.