Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se-resa Göteborg-Heathrow/Stansted 2015-10-25--26

agehall

Medlem
Är det bara jag som vid snabb anblick tycker att RyanAir's plan ser ut som Singapore Airlines - det gula på blå bakgrund är ganska lätt att förväxla om man bara tittar hastigt.
 

Dr. Miles

Expert
Är det bara jag som vid snabb anblick tycker att RyanAir's plan ser ut som Singapore Airlines - det gula på blå bakgrund är ganska lätt att förväxla om man bara tittar hastigt.
Så här ser de ut.

ryanair-aircraft-(6).jpg

(Foto: Ryanair Media Centre)
Welcome to Ryanair!

SQ acft-b772-2.jpg

(Foto: Singapore Airlines Media Centre)
http://www.singaporeair.com/en_UK/media-centre/multimedia-library/
 

011430121

Medlem
Då har vi landat i GOT, fick en fantastisk flygning från STN till GOT vilka underbara besättningar vi har haft på dessa flygningar.
Idag så hälsade styrman mina damer och herrar och businessclass SE välkomna ombord!
Kabinchefen undrade om det var vi som var BC gänget, hon hade träffar Malin vår kabinchef till LHR på GOT imorse och Malin hade berättat vilka fantastiska pax från BC som hon hade haft till LHR
Lägger upp lite bilder utan kommentarer.
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
Vi har nöjet att få samma besättning på vår flygning GOT-ARN SK164
 

011430121

Medlem
Gör mitt sista inlägg i denna tråd.
Tack alla BCare som var med på denna flygning, stort tack till SAS som gjorde att denna resa blev en fantastisk upplevelse. STN var en upplevelse flygplats hela flygplatsen var som ett shoppingcenter, loungen var den bästa tredjepartslounge som jag har besökt, rättar mig här viss starksprit var gratis, stor mängd av lime.
Radisson bra läge 2 minuter från terminalerna.
 
Toppen