Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se-resa Göteborg-Heathrow/Stansted 2015-10-25--26

Nu när jag var ute på flygplatsen så slog det mig vilken lysande affärsidé Ryanair har.

Jag trodde man endast reser med handbagage på FR men nej! Långa köer med massor av folk som ska checka in många väskor. Det är många sköna pund som ramlar in till FR.

Kul att läsa uppdateringar om denna resa, mitt första flyg utomlands på egen hand gick med SAS GOT-LHR 1987 hade just börjat på mitt första riktiga jobb och skulle på 3 veckors kurs i London, 21 år gammal fick man flyga business class som fanns på den tiden med SAS, en vänlig själ upplyste mig om att det fanns något som hette traktamente, jippie, EXTRA betalt utöver lön för att vara i London 3 veckor, dessutom betalt hotell, minns väl att livet kändes väldigt bra då......

Har sedan åkt ett antal gånger genom åren med denna SAS linje, känns sorgligt att den nu har försvunnit.

@Bryant var först att checka in, personalen var noga att påpeka detta
Jag var först att komma in med SAS Bordingkoet iLoungen enligt Loungevärden, en stor lounge där man även kan få frukost/lunch mot betalning image.jpgimage.jpg

Jag var först att komma in med SAS Bordingkoet iLoungen enligt Loungevärden, en stor lounge där man även kan få frukost/lunch mot betalning
Erbjuder SAS inte en voucher e.d.? Är det med andra ord korrekt uppfattat att statuspax och Plusresenärer ska betala för mat i denna lounge?

Toppen