Senaste nytt

Inofficiell BC-träff innan SAS Diamond Event i Stockholm 2022-11-17

palmen

Moderator
Tidigare när det varit Diamond Events i Frösundavik har vi vid två tillfällen kört en liten get together 1-2h innan på Winery hotell där vi får chansen att umgås och snacka lite innan eventet, kanske ta något att dricka och några snacks. Det har varit bra uppslutning och väldigt trevligt så jag tycker vi kör samma koncept nu när det är nytt Diamond Event på g.

Se detta som en intresseanmälan, inget som är bindande men det är bra att ha ett hum om vi blir 5 personer eller 50 när vi bestämmer vart vi träffas.
Min tanke är att man ses på något ställe i närheten av slussen och sedan är det ca 10 minuter promenad till Fotografiska.

När: Torsdag 17 November 2022
Tid: Från 16:00
Plats: Akkurat (vid Slussen)

Fler som har intresse av detta och vill träffas innan eventet?
 
Last edited:

palmen

Moderator
Plats: TBD (men i närheten av Slussen)
Plats: Akkurat?
Fullt möjligt, finns ju lite andra vattenhål i närheten också. Man kan ju tänka sig längre upp på katarinagatan eller vad det heter, tex Sjöfartshotellet har en trevlig takbar man kan besöka (om den nu är öppen så här års).

Blir vi över 20 pers kan det vara bra om man hör av sig innan för att se om man kan få ett "avgränsat område" så att alla får plats.
 

gdaily

Medlem
Kommer inte, men med tanke på Gin&Tonictrådens popularitet borde ni träffas på Hernö Ginss egna bar (typ mitt emot Akkurat).
 
Toppen