Senaste nytt

Inofficiell BC-träff innan SAS Diamond Event i Stockholm 2022-11-17

palmen

Moderator
Någon som har koll på huruvida det går att gå längs med vattnet till Fotografiska från Slussen? Enligt google maps så vill den att man går runt halva söder.
 

palmen

Moderator
Vi kör på Akkurat för de som vill mötas innan. Ölen är bra och mig veterligen finns ett ok utbud på andra drycker också för de som önskar det.
De verkar öppna vid 16 så det blir lagom att komma då och kunna ta ett större bord, tex det framför ölmenyn på väggen där det är höga bord och man kan stå/sitta många.
 

bvs

Medlem
Någon som har koll på huruvida det går att gå längs med vattnet till Fotografiska från Slussen? Enligt google maps så vill den att man går runt halva söder.

Det går att gå från Slussen längs med vattnet. Jag var där för några veckor sedan på event och då var det samma sak med google maps, tog taxi dit bara för av den anledningen men det var inga problem att gå tillbaka till Slussens tbana när eventet var slut.
 

palmen

Moderator
Det går att gå från Slussen längs med vattnet. Jag var där för några veckor sedan på event och då var det samma sak med google maps, tog taxi dit bara för av den anledningen men det var inga problem att gå tillbaka till Slussens tbana när eventet var slut.
Tack för lugnande info. Tänker att man borde kunna gå ner vid slussen (inte den nedgång som tar en till bussarna utan den bredvid).
Fungerar väl att gå ned vid bussarna också och sen gå över vägen vid utfarten för bussarna.
 

palmen

Moderator
På plats!
20221117_160543.jpg
 
Toppen