Golfkillen
Medlem
Fast är man ett punkband som skall bli världsberömt är det väl bara en merit att ha ballat ur på en flygning?Vi kan förstöra ett bands karriär här, de ska bli världsberömda......
Fast är man ett punkband som skall bli världsberömt är det väl bara en merit att ha ballat ur på en flygning?Vi kan förstöra ett bands karriär här, de ska bli världsberömda......
Ser förvisso kul ut och jag vill inte vara någon "moralpredikant" men är nog lite förvånad om crew inte hade några synpunkter på partyt. Fast tänker man rätt är väl enda skillnaden mellan ert party och att hänga i baren på A380, att de glömt bort att bygga baren på A330...
Till USA så hör man ju ibland utrop att man får under inga som helst omständigheter samlas i grupper mer än fem personer, vilket också gäller toalettköer och så vidare. Ni verkar ha haft roligt hur som helst.Tror crew skulle haft lite dubbelmoral om de klagat efter att de hade en konsert i plus och manade folk i go att gå fram och stå i gångarna.....
Jag ser snart framför mig ett inlägg i tråden: SAS - Det här gjorde Ni inte så bra! | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorde hade en konsert i plus och manade folk i go att gå fram och stå i gångarna.....
Detta är bland det roligaste och sjukaste jag gjort, extra roligt att sitta i go OCH tycka synd om dom i business som missade partyt..... Jag var igenom immigration efter många och tjejen bara tittade på mig och sa frågande: ska du också bara åka hem igen. Jag svarade att jag hade gärna stannat och hon försökte övertala mig att skippa returen och stanna. Hur kul som helst!Till USA så hör man ju ibland utrop att man får under inga som helst omständigheter samlas i grupper mer än fem personer, vilket också gäller toalettköer och så vidare. Ni verkar ha haft roligt hur som helst.
Vi kan förstöra ett bands karriär här, de ska bli världsberömda......
Tror som sagt det inte kan skada ett band med ryckten att festa för hårt så kan nog outa namnet.Vad heter punkbandet?