Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Brandten

Medlem
Ni får inte glömma att det är liveuppträdande på den där flighten i morgon, och SAS kommer nog att göra allt i sin makt att det skall vara så lite strul som möjligt.

OM nu olyckan skulle vara framme och det skulle bli något strul med RKS och RKP går mot ARN så är mitt tips att SAS kastar om lite och låter LN-RKU som nu är på väg från Miami som SK958 ankomsttid ARN 07.35, gå vidare till Austin, och att RKP helt enkelt får ta en vända till Newark i morgon.
Det verkar lösa sig. :)
0d7c3edb905cae2159bceccb515dc563.jpg
37f24b6ad2391bce829d4e6f1f6b73e0.jpg
 

h9kh9k

Medlem
Kan inte checka in oss på utresan men den mera viktiga hemtesan fungerar iaf, dock utan boardingkort som jag hoppas arn kan skriva ut.
 

Brandten

Medlem
Tror jag drömt om den här resan 5 av 7 sömntimmar inatt. Ett axplock kommer här:

Vi sitter längst bak allihop. Seat config är 3-3 och jag hamnar på mittensäte mellan en barnfamilj. Palmen sitter mittenplats längst bak (5 stolar). Jag blir förbannad och ber om ändring när man påpekar att detta inte är flyget rutan endast transferbussen.
-
Jag frågar tjejen vid gate i samband med boarding, om hon kan skriva ut boardingkort. "Det borde ni tänkt på lite tidigare" fick jag till svar. Jo men det är som det är... "Ni kan ju alltid stanna kvar här" varpå alla kliver av.
-
Vid boarding så frågade jag Notabene med lätt panik i blicken "fan hur gör vi med liverapporteringen? Vem startar ny tråd!?" -äh vi kör på i samma tråd (den här red adm).
 
Last edited:

crown

Medlem
Kan inte checka in oss på utresan men den mera viktiga hemtesan fungerar iaf, dock utan boardingkort som jag hoppas arn kan skriva ut.
Försökte både på utsidan och i transferdisken, totalstopp för boarding card för hemresan. Men i loungen på deras lånedatorer gick det. Var bara logga in och skriva ut =)

Om någon vill bli gästad så hojta till. Om någon är på ingång så sitter jag i närheten av buffén i en vinröd piké.
 

Brandten

Medlem
Försökte både på utsidan och i transferdisken, totalstopp för boarding card för hemresan. Men i loungen på deras lånedatorer gick det. Var bara logga in och skriva ut =)

Om någon vill bli gästad så hojta till. Om någon är på ingång så sitter jag i närheten av buffén i en vinröd piké.
Försök hugga soffgrupp / platser som huserar oss allihop (typ) så är det lätt att hitta er.
 
Toppen