Nu har jag säkrat upp med Business ut och Plus hem. Väldigt osäker på hur jag ska göra, känns som att ursprungstanken med hela grejen går förlorad. Men samtidigt har jag inte testat varken SAS business eller Plus (på long-haul), och det här var ju ett väldigt bra pris även när man räknar med de vaskade biljetterna
Har du alltså
1 t/r i GO
Samt
1 Business till Austin
1 PLUS från Austin?
Tror du gör bäst i att ringa in och avboka 1 av dessa biljetter snarast möjligt - Annars finns det en risk att SAS avbokar dig på hela resan, då man inte får ha flera bokningar på en flight.
Det är väl perfekta att träffa alla i go och sen gå och vila i business och dricka champagne!Tack, ringde och avbokade mina GO-biljetter. Jag vill ju inte behöva leva upp till mitt användarnamn redan på min första MR...
Nu blir det Business ut och Plus hem, men jag kommer och hälsar på där festen är. Tanken med resan var ju delvis att träffa några av er alla som hänger här på BC.
Blev en avbokning och ombokning till plus hem där jag valde 27F för att ändå kunna vara i närheten av alla andra![]()