Von Wiffen
Medlem
Är EBD fast sitter i mitten just nu...Ajaj vilket noob misstag av mig. Bokade ju plats utan att kontrollera övriga platser. Borde kunna använda seatguru och skriva in namnen där. Ska kolla imorgon och ändra mitt val om det behövs.![]()
Är EBD fast sitter i mitten just nu...Ajaj vilket noob misstag av mig. Bokade ju plats utan att kontrollera övriga platser. Borde kunna använda seatguru och skriva in namnen där. Ska kolla imorgon och ändra mitt val om det behövs.![]()
Jag kryssade i transfer och lämnade address blankt, jag fyllde däremot i APIS i bokningen med transfer till Stockholm som SAS föreslog. Min blev godkänd på max 2 timmar.Tack, låter bra
Jag håller på och fyller i min ESTA nu och undrar vad ni andra skriver för adress i USA? Vill helst undvika trubbel med tanke på den korta tiden mellan flighterna...
Inte många igår (måndag) iallafall.Har ni koll på hur många utrikesplan som landar vid 18-tiden i Austin dvs hur lång kö det kan tänkas vara i immigrationen när ni landar?
Ser riktigt bra ut då SAS verkar vara ensamma!Inte många igår (måndag) iallafall.![]()
![]()
![]()
Jag tror det fanns en Prag resa för några år sedan som var helt tokig..Om vi blir många (vilket vi verkar bli). Finns det någon chans i världsrymden att vi typ kan få sitta kvar ombord, nä inte riktigt men slippa immigration genom att hålla oss vid gate eller liknande? Måste ju vara första flighten för SAS där SÅ många gör MR samtidigt?