Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Tyvärr är jag i Kina då, annars hade det ju helt klart varit kul att hänga med.
Jag vill ju inte önska er trubbel, men samtidigt så vore det ju kul att läsa alla berättelser kring era äventyr om ni fastnar i immigration så att ni missar flyget hem och måste lösa det på en massa alternativa sätt... :)

Är det någon som vet/har en gissning om ni kommer att kunna checka in online och få boardingkort för returen redan innan ni åker från Arlanda, eller blir första deadline att hinna till incheckningsdisken innan 60 minuter innan avgång?

Är det någon som vet/har en gissning om ni kommer att kunna checka in online och få boardingkort för returen redan innan ni åker från Arlanda, eller blir första deadline att hinna till incheckningsdisken innan 60 minuter innan avgång?

Jag hoppas att det ska gå att checka in innan vi kommer till Austin för annars kommer 30min inte vara bra för mitt blodtryck ...
Skärmavbild 2018-02-20 kl. 13.10.59.png
Skärmavbild 2018-02-20 kl. 13.10.06.png

Jag undrar om det *faktiskt* är 19:10 som gäller för latest check-in. Känns ju väldigt tidigt med tanke på hur liten flygplatsen är...

Övriga SAS destinationer har senaste incheckning 90 min innan avgång. För Business/plus/guld är det 60.

Kanske gäller här med?

Toppen