Kan @SNIFF eller @Tonton göra en sammanställning? Var ett tag sedan sist.
bnr Medlem 5 November 2016 #231 Kan @SNIFF eller @Tonton göra en sammanställning? Var ett tag sedan sist.
D David Ericsson Medlem 6 November 2016 #232 Får tyvärr ändra mitt kanske till ett nej. Bokade aldrig någon billig ungdomsbiljett när jag var osäker och nu har priserna gått upp för mycket. Får bli en annan gång!
Får tyvärr ändra mitt kanske till ett nej. Bokade aldrig någon billig ungdomsbiljett när jag var osäker och nu har priserna gått upp för mycket. Får bli en annan gång!
Tonton Medlem 6 November 2016 #233 Bättre sent än aldrig så kommer här en sammanställning Är det någon som ser ett fel, alternativt någonting som jag har missat - säg till! @Chillie har du bokat en utresa ännu? @David Ericsson Tråkigt! Som sagt, får bli en annan gång istället Kommer SNIFF (Gästar Nemo) Tonton JohhnyWilde DanielKif Jerixon Abbs Anders Östling IPC_Mataveri (Gästar IPC_Mataveri +1) IPC_Mataveri +1(Gästas av IPC_Mataveri) bnr storbokstav (Gästar storbokstav +1) storbokstav +1 (Gästas av storbokstav) Lillemannen Nemo (Gästas av SNIFF) Tommy (Gästar Susanne) Susanne (Gästas av Tommy) Chillie jsn Silverfux Ricci Henrik_B (Gästar Henrik_B +1) Henrik_B +1 (Gästas av Henrik_B) Vax Jonas C Winquman Gustav Jonsson wayfarer JiBe (gästar Snålskjuts) Snålskjuts (Gästas av JiBe) CJR**** Kanske Dr. Miles Johan A Sofia**** **** = Behöver gästas I nuläget så är vi totalt 19st (inkl kanske) som kan gästa och 2st som behöver gästas. Spoiler: Utresor SK525 ARN-LHR 07:55 SNIFF Tonton Abbs storbokstav storbokstav + 1 Nemo Silverflux SK531 ARN-LHR 11:15 Dr. Miles JohnnyWilde DanielKif jerixon jsn Wayfarer SK503 CPH-LHR 12:00 Anders Östling lillemannen Vax Tidigare/annan utresa IPC_Mataveri IPC_Mataveri +1 Tommy Susanne Ricci Henrik_B Henrik_B +1 Winquman JiBe CJR Jonas C bnr Gustav Jonsson Spoiler: Hemresor SK528 LHR-ARN 18:15 JohnnyWilde IPC_Mataveri IPC_Mataveri +1 storbokstav storbokstav +1 bnr Anders Östling Tommy Susanne SK1524 LHR-ARN 19:00 Abbs Jonas C jsn SK534 LHR-ARN 21:05 SNIFF Dr. Miles DanielKif jerixon Nemo Silverfux Henrik_B Henrik_B +1 Gustav Jonsson Wayfarer SK506 LHR-CPH 17:00 Tonton Chillie SK1516 LHR-CPH 18:40 Ricci Vax Winquman JiBe Snålskjuts SK1508 LHR-CPH 20:30 lillemannen Annan hemresa CJR Last edited: 6 November 2016
Bättre sent än aldrig så kommer här en sammanställning Är det någon som ser ett fel, alternativt någonting som jag har missat - säg till! @Chillie har du bokat en utresa ännu? @David Ericsson Tråkigt! Som sagt, får bli en annan gång istället Kommer SNIFF (Gästar Nemo) Tonton JohhnyWilde DanielKif Jerixon Abbs Anders Östling IPC_Mataveri (Gästar IPC_Mataveri +1) IPC_Mataveri +1(Gästas av IPC_Mataveri) bnr storbokstav (Gästar storbokstav +1) storbokstav +1 (Gästas av storbokstav) Lillemannen Nemo (Gästas av SNIFF) Tommy (Gästar Susanne) Susanne (Gästas av Tommy) Chillie jsn Silverfux Ricci Henrik_B (Gästar Henrik_B +1) Henrik_B +1 (Gästas av Henrik_B) Vax Jonas C Winquman Gustav Jonsson wayfarer JiBe (gästar Snålskjuts) Snålskjuts (Gästas av JiBe) CJR**** Kanske Dr. Miles Johan A Sofia**** **** = Behöver gästas I nuläget så är vi totalt 19st (inkl kanske) som kan gästa och 2st som behöver gästas. Spoiler: Utresor SK525 ARN-LHR 07:55 SNIFF Tonton Abbs storbokstav storbokstav + 1 Nemo Silverflux SK531 ARN-LHR 11:15 Dr. Miles JohnnyWilde DanielKif jerixon jsn Wayfarer SK503 CPH-LHR 12:00 Anders Östling lillemannen Vax Tidigare/annan utresa IPC_Mataveri IPC_Mataveri +1 Tommy Susanne Ricci Henrik_B Henrik_B +1 Winquman JiBe CJR Jonas C bnr Gustav Jonsson Spoiler: Hemresor SK528 LHR-ARN 18:15 JohnnyWilde IPC_Mataveri IPC_Mataveri +1 storbokstav storbokstav +1 bnr Anders Östling Tommy Susanne SK1524 LHR-ARN 19:00 Abbs Jonas C jsn SK534 LHR-ARN 21:05 SNIFF Dr. Miles DanielKif jerixon Nemo Silverfux Henrik_B Henrik_B +1 Gustav Jonsson Wayfarer SK506 LHR-CPH 17:00 Tonton Chillie SK1516 LHR-CPH 18:40 Ricci Vax Winquman JiBe Snålskjuts SK1508 LHR-CPH 20:30 lillemannen Annan hemresa CJR
jsn Medlem 6 November 2016 #234 En liten korrigering - jag är på 19-kärran hem (inte 18-kärran) samt att 19-kärran är tidsändrad till 19.00. Jag ser verkligen fram emot detta
En liten korrigering - jag är på 19-kärran hem (inte 18-kärran) samt att 19-kärran är tidsändrad till 19.00. Jag ser verkligen fram emot detta
Tonton Medlem 6 November 2016 #235 jsn skrev: En liten korrigering - jag är på 19-kärran hem (inte 18-kärran) samt att 19-kärran är tidsändrad till 19.00. Jag ser verkligen fram emot detta Klicka för att utvidga... Fixat!
jsn skrev: En liten korrigering - jag är på 19-kärran hem (inte 18-kärran) samt att 19-kärran är tidsändrad till 19.00. Jag ser verkligen fram emot detta Klicka för att utvidga... Fixat!
bnr Medlem 6 November 2016 #237 @Tonton - jag, @Gustav Jonsson och @Jonas C har också tidigare utresa. Kör lör i London.
C Chillie Medlem 6 November 2016 #238 Tonton skrev: @Chillie har du bokat en utresa ännu? Klicka för att utvidga... Det blir utresa på söndag istället för lördag, SK503. Mina planer på att åka tidigare till London krockade tyvärr med jobbet.
Tonton skrev: @Chillie har du bokat en utresa ännu? Klicka för att utvidga... Det blir utresa på söndag istället för lördag, SK503. Mina planer på att åka tidigare till London krockade tyvärr med jobbet.
CJR Medlem 7 November 2016 #239 jerixon skrev: Inga konstigheter! Det löser vi Klicka för att utvidga... Grymt!
P Per Mårtensson Ny medlem 11 November 2016 #240 Ändra hemresa för mig, så nu blir det bortresa istället 17.30 med LH915 Vax