Senaste nytt

Inofficiell BC:se loungeturné - Star Alliance, Heathrow T2 - söndagen den 20 november 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi som bor i över i London den helgen, skall vi ha en middag på lördagskvällen?
Jag har inte bokat hotell än men om vi skall ha middag så är det kanske bra om vi bor i samma område.

Jag och min fru ska ut på mysmiddag. Blir rätt sällan numera. Efter det möts vi gärna upp - om vi inte är alltför långt bort! Bor på Andaz Liverpool St.

Jag har precis avbokat min biljett! Hoppas ni får en grym söndag!

Tack @Dr.Miles för tipset med billiga GO LIGHT biljetter :)

I natt bliv jag och @Susanne om-seatade igen till 1B och 2E på hemresan med SK528 men den här gången finns det bara 1 plats kvar 1E, jag ska ringa och fråga hur/om de tänker lösa detta. Original säten har varit 3A,C bokningen gjordes 11 augusti med en boknings referens så jag anser att de inte kan/får sära på oss, någon med erfarenhet av detta?

I natt bliv jag och @Susanne om-seatade igen till 1B och 2E på hemresan med SK528 men den här gången finns det bara 1 plats kvar 1E, jag ska ringa och fråga hur/om de tänker lösa detta. Original säten har varit 3A,C bokningen gjordes 11 augusti med en boknings referens så jag anser att de inte kan/får sära på oss, någon med erfarenhet av detta?
Man har tyvärr aldrig rätt till ett specifikt säte men det låter ju väldigt konstigt att de splitter upp två på samma bokning.
Bästa är ju som sagt att kontakta sas och be dom lösa problemet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen