martin-gren
New member
Intresserad helt klart
Om vi kan komma upp i minst 12 (max40) pers så kan man boka en egen tur i bryggeriet jag kikat på, se nedan. Alternativet är att besöka deras ölfestival den 8-10 Juni där den 10:e Juni är en lördag.gdaily skrev:Bryggeribesöket är det intressantasteKlicka för att utvidga...
Låter ju som ett bra upplägg att köra 9-11 juni om det passar för er (det är väl dock skolavslutningar denna helg antar jag i Sverige).trekker skrev:Om vi kan komma upp i minst 12 (max40) pers så kan man boka en egen tur i bryggeriet jag kikat på, se nedan. Alternativet är att besöka deras ölfestival den 8-10 Juni där den 10:e Juni är en lördag.Tatton Brewery - The home of Real Cheshire Ale, Knutsford.Klicka för att utvidga...
Är helt klart intresserad, men datumen ligger i en period då jag ev skall på den årliga dykresan till Filippinerna.lillemannen skrev:Är helt klart intresserad.Du är väl med på ett par öl?@RicciKlicka för att utvidga...
Haha får blocka kalendern från och med nu då...trekker skrev:8-11Klicka för att utvidga...
Fredag till söndag låter väl rimlgast att BC-resan sker?trekker skrev:8-11Klicka för att utvidga...
Det var exakt vad jag också tänkte. Jag fixar detta snarast, det finns ju som sagt mycket annat vi kan hitta på om detta inte funkar.gdaily skrev:@treckker, gå från prelbokning till definitivtbokning på det datumet. Är det ölfestival, så går vi på den. Är det inte ölfestival, ja då skapar vi vår egen festivalVi är ju vuxna påhittiga människor.Det är bättre att ha ett definitivt datum så man kan börja planera (exempelvis om Now or Never blir en Manchesterdestination) och man kan börja boka hotell och flyg och tjata in vänner, än att ha ett preliminärt datum, som man inte kan planera utefter.Klicka för att utvidga...