Senaste nytt

Inofficiell BC resa till Manchester

Jag har hastat iväg ett mail till bryggeriet för att kolla om festivalen är spikad och eventuellt schema. Det går att se hur förra årets var på deras hemsida och är det likadant verkar det mycket trevligt.

Jag fick detta svar från bryggeriet, om detta låter intressant så kanske vi skall avakta att de defenitivt har detta eventet på datumen vi bokar. Jag föreslår att vi penslar in denna helgen tills vidare och när vi vet med säkerhet att det kommer bli av så startar jag en ny tråd som är defenitiv. Det vore kul att vara där på fredagkvällen så om ni kan komma redan på fredagen vore det extra kul.

Yes we do indeed have our Birthday festival planned for June. The plan is to run a 3 day event as we have in the past to include 3 sessions;
Thurs 6-9.30, Fri 6-10.30 and Sat 12-5pm. Entry price TBC, around the £6-7 mark and for that you get entry, your first 2 pints of Tatton Beer
(a brewery tour on Thurs, entertainment TBC and food to purchase. We have around 15 or so draught beers available, including a dozen or so
Tatton beers and 1 or 2 guest ales.

Any of the above at this stage is subject to change including the dates I'm afraid. Tickets will go on sale early May, although the event will be confirmed late March, early April.

Toppen