Senaste nytt

Inofficiell BC Basturesa till Helsingfors 14:e november: När BC är som bäst..

FINNAIR LOUNGE IN THE NON-SCHENGEN AREA
  • Situated between gates 36 and 37.
  • Private shower suites and a Finnish sauna.
  • Free of charge for Finnair Business Class customers and Finnair Plus Platinum, Gold and Silver members (+ one guest with Platinum or Gold cardholder), and oneworld Emerald and Sapphire cardholders (+ one guest), when the departure flight is marketed by Finnair (AY code on the ticket).

FINNAIR LOUNGE IN THE NON-SCHENGEN AREA
  • Situated between gates 36 and 37.
  • Private shower suites and a Finnish sauna.
  • Free of charge for Finnair Business Class customers and Finnair Plus Platinum, Gold and Silver members (+ one guest with Platinum or Gold cardholder), and oneworld Emerald and Sapphire cardholders (+ one guest), when the departure flight is marketed by Finnair (AY code on the ticket).

Toppen. Men det finns en "turn left" lounge som det krävs One World Emerald för tror jag. Där som skumpan finns :) Men har kanske fel. Häng på @SNIFF

är du hundra på det? Jag tror det krävs OneWorld Emerald.. Men vi har så det räcker. Jag uppdaterar första inlägget med gäster och status..
Toppen. Men det finns en "turn left" lounge som det krävs One World Emerald för tror jag. Där som skumpan finns :) Men har kanske fel. Häng på @SNIFF
Om de inte har ändrat sen i maj ska funka med Sapphire till Finnairs Premiumlounge (bastuloungen).

Toppen