Senaste nytt

Inget mer kaffe i Go? (en fråga som inte härstammar från "äkta" sas utan endast på en liten linje)

Jo, det var det :)
Setene er lys beige og i samme materiale som flybe/blue1/british airways bruker - skinnaktig.Visa bifogad bild 37016

Samma plan och crew som i morse...Visa bifogad bild 37264

Blått konstläder....

6b948c7de1e4b5c4a921fdec10435561.jpg
Touché. Jeg har vært ombord for få uker siden, allikevel blir man ikke trodd. Latterlig.

Tja, jag vet ju inte om just dom där är ljusbeige.... :) Men det ser ju inte heller ut som det skrotet @Christian Sternudd visade :)

Touché. Jeg har vært ombord for få uker siden, allikevel blir man ikke trodd. Latterlig.
@Martin Torstensson var ombord for få dage siden og han bekræftede at det var de sæder @Christian Sternudd har vist billeder af.
(Naturligvis er vi enige om at de sæder @FF#1 viser og de sæder @Christian Sternudd viser ikke er de samme - beige er de dog ikke...)
Hade "äran" att åka med OY-JZV idag med SK197 ARN-KLR. Vi som åkte i plus fick hela mat/dryckes-sortimentet men i GO serverades endast en chokladbit. Verkar som Jet time exporterar upplägget på fler sträckor eller följer det med flygplanet?

Det var nån form av mörklila plysch-aktigt tyg. Superfräscht.

Last edited:
@Martin Torstensson var ombord for få dage siden og han bekræftede at det var de sæder @Christian Sternudd har vist billeder af.
(Naturligvis er vi enige om at de sæder @FF#1 viser og de sæder @Christian Sternudd viser ikke er de samme - beige er de dog ikke...)

Precis boardat SK197 till KLR och inser att jag förmodligen förväxlat bokstäverna i tidigare inlägg. Sorry för det i så fall. Sitter på OY-JZU med denna fantastiska inredning.
6a87ac2a5df9450e0514057748a370b2.jpg

ae9aa9dd81a6c554df356b527dec44ae.jpg

Återkommer med rapport om serveringen efter 19. :)

Tja, jag vet ju inte om just dom där är ljusbeige.... :) Men det ser ju inte heller ut som det skrotet @Christian Sternudd visade :)

Jeg er framdeles overbevist om at de var beige ( :p ) - men som FF skriver var det fresht innvendig og materialet er det samme. Som jeg skrev; det var iallefall ikke tøyseter med mønster.

Allikevel tror folk mer på noen som tar feil på fly. Noen tror sågar så vondt om meg og min husk at de foreslår jettime har flere fly på samme registrering (!!!!) - et alvorlig brudd på luftfartsloven.

Precis boardat SK197 till KLR och inser att jag förmodligen förväxlat bokstäverna i tidigare inlägg. Sorry för det i så fall. Sitter på OY-JZU med denna fantastiska inredning.
6a87ac2a5df9450e0514057748a370b2.jpg

ae9aa9dd81a6c554df356b527dec44ae.jpg

Återkommer med rapport om serveringen efter 19. :)

Full servering i GO idag, men så var vi bara 7 pax i Plus. Annan CC än förra veckan så det följer nog dem och inte flygplan.

@Aurora jag utgick från flightradar den dagen då jag inte fotar reg nr varje dag. På flightradar för den dagen vi pratade om detta ursprungligen var det jzv som flugit.

Kan vi bara acceptera att det finns båda sorterna? För att göra det ännu jobbigare finns det totalt 4 varianter av det "blåa/beiga lädret" där de i atr72-600 helt klart är riktigt fräscha. Man känner igen 600 serien på två huvudsaker. Digtal manöverpanel i pentryt för lighting/coms samt att alla skyltar i kabinen (seatbelt, service) är lcd displayer.

De blå/beiga som nu diskuteras är förvisso läder men är inte särskilt fräscha i jämförelse.

Så, sluta ta allt som personliga påhopp och acceptera bara att det finns de som tycker att atr72-500 flugna av jettime för sas är hemskt inkonsekventa i sin service och i sin kvalitet.

Toppen