Jo, det var det
Setene er lys beige og i samme materiale som flybe/blue1/british airways bruker - skinnaktig.Visa bifogad bild 37016
Touché. Jeg har vært ombord for få uker siden, allikevel blir man ikke trodd. Latterlig.
@Martin Torstensson var ombord for få dage siden og han bekræftede at det var de sæder @Christian Sternudd har vist billeder af.Touché. Jeg har vært ombord for få uker siden, allikevel blir man ikke trodd. Latterlig.
Hade "äran" att åka med OY-JZV idag med SK197 ARN-KLR. Vi som åkte i plus fick hela mat/dryckes-sortimentet men i GO serverades endast en chokladbit. Verkar som Jet time exporterar upplägget på fler sträckor eller följer det med flygplanet?
Det var nån form av mörklila plysch-aktigt tyg. Superfräscht.![]()
Korrekt!
@Martin Torstensson var ombord for få dage siden og han bekræftede at det var de sæder @Christian Sternudd har vist billeder af.
(Naturligvis er vi enige om at de sæder @FF#1 viser og de sæder @Christian Sternudd viser ikke er de samme - beige er de dog ikke...)
Tja, jag vet ju inte om just dom där är ljusbeige....Men det ser ju inte heller ut som det skrotet @Christian Sternudd visade
![]()
Som en jag känner, har två vita ford Sierra med samma reggnummer, billigt med bara en försäkring och skatt... kör en och repar den andra så bägge går inte samtidigt.Det här är intressant. Har JetTime fler kärror med samma registreringsnummer eller har de målat fel?
Det var menat som ett skämt. Jag glömde dock att göra som du brukar göra, lägga till 428 olika smileysAllikevel tror folk mer på noen som tar feil på fly. Noen tror sågar så vondt om meg og min husk at de foreslår jettime har flere fly på samme registrering (!!!!) - et alvorlig brudd på luftfartsloven.
Precis boardat SK197 till KLR och inser att jag förmodligen förväxlat bokstäverna i tidigare inlägg. Sorry för det i så fall. Sitter på OY-JZU med denna fantastiska inredning.
![]()
![]()
Återkommer med rapport om serveringen efter 19.![]()