A
Aurora
Guest
Jag förstår syftet, men rubriken är formulerad som ett konstaterande, inte som en fråga. Ett ? i slutet hade hjälpt till.
@Agö
Jag förstår syftet, men rubriken är formulerad som ett konstaterande, inte som en fråga. Ett ? i slutet hade hjälpt till.
Got-Cph är väl numera "bara" chokladbit i Go?!
Flyger ARN-KLR-ARN med jämna mellanrum, senast i påskhelgen. Fick ha på mina hörlurar under både start och landning utan ett knyst eller ens en blick från CC. Samma i julas. Men innan så har de tvingat av mig lurarna.Kan jag ju även passa på att ta upp att JetTime inte accepterar att man har hörlurar på sig från doors closed till seat belt lampan är släckt efter start. Även från den sekund den tänds igen tills man lämnat planet är det total förbud på lurar...
Ja precis så var det på CPH-GDN när jag flög SK757 i Go 2/4. Lindor serverades för Go pax, ingen dryck. Tidigare har det serverats en juice i Go och fullt utbud i Plus (ingen låda/pizza dock)Det är även min erfarenhet sedan februari. Brukade vara juicekartong, nu blir det en sådan där Lindt-boll (Lindor?).
Åh vad lycklig jag skulle bli om vi fick en embraer 170 eller crj900!Dom gånger jag har flugit CRJ900 mellan CPH och GDN så har det varit apelsinjuice senaste året. Flög ATR 72-600 för första gången CPH-GDN i förrgår och det bjöds bara på en liten godisbit i GO.
Med ATR så tar det numera 70 min flyga till skillnad från CRJ som flög 45-50 min så man tycker dom borde hinna med enklare servering. Framförallt med bara 5 pax ombord.
Dom gånger jag har flugit CRJ900 mellan CPH och GDN så har det varit apelsinjuice senaste året. Flög ATR 72-600 för första gången CPH-GDN i förrgår och det bjöds bara på en liten godisbit i GO.
Med ATR så tar det numera 70 min flyga till skillnad från CRJ som flög 45-50 min så man tycker dom borde hinna med enklare servering. Framförallt med bara 5 pax ombord.