Dersom du er Eurobonusmedlem, hold deg unna Brussel Airlines. 0 poeng i businesclass over Atlanteren er ganske spesielt.
Service og det hele på gjennomsnittet, men aldri mer!!
Det kan ikke være mange selskap som gir 0 poeng i business class
Har spurt Brussel Airlines og de skylder på SAS. SAS skylder på Brussel Airlines.
Det betyr at en av dem bløffer, og det ser it til å være SAS etter at de ble presset litt på mail.
Nå er vel ikke akkurat informasjon SAS sin sterke side, men at de presenterer løgn er likevel et nytt lavmål.
Det blir nok mer Norwegian og KLM heretter
Utveckla lite? som
@Abbs skriver, vad är det för lögner menar du?
Förstår jag det rätt om jag tolkar det som att du har bokat en BusinessClass resa med Brussels Airlines mellan Europa och Nordamerika och att du sedan har lagt in ditt Eurobonusnummer för att ta del av potentiella förmåner och poäng? Därefter har det visat sig att
du har bokat en biljett med en specifik bokningsklass som inte ger poäng till Eurobonus, och att du därefter håller på att jaga kundtjänst på både Brussels Airlines och SAS för att få poäng för någonting du inte har rätt till?
Se detta som en "shit happens"-resa och se till att kolla innan du bokar ifall bokningsklassen ger poäng till det konto du vill, om nu poängen är viktig. Brussels, likt andra bolag, exempelvis Ethiopian, erbjuder discounted tickets, i olika kabinklasser, där man inte kan kreditera poäng till något annat än deras egna lojalitetsprogram. Det är helt enkelt ditt ansvar att kolla upp detta, om poängen nu är så viktig för dig.