Senaste nytt

Inför BusinessClass 001 - Sista MD-80 flygningen 26/10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som åker i go på OSL-ARN som kunnat checka in?
Har checkat in ARN-CPH men får itne upp något alternativ för incheckning på tillbakavägen.
Är det olika bokningsreferenser? Har inte fått något av mailen som skulle skickats ut med info heller (kan iofs bero på min mailadress).

Har checkat in ARN-CPH men får itne upp något alternativ för incheckning på tillbakavägen.
Är det olika bokningsreferenser? Har inte fått något av mailen som skulle skickats ut med info heller (kan iofs bero på min mailadress).

Går ju 18.20 fråN OSL, så borde väl inte gå checka in förrän 20.20 idag enligt "regelboken" :)

Jag åker i plus, men kan inte checka in på OSL-ARN

Uppdatering
Ola Vøllestad på Sundt Air hälsar att deras affärer går bra - dom flesta plan är ute och flyger imorgon. Han kommer ta emot oss på plattan och visa två Private Jets som står parkerade utanför GA-terminalen: en Falcon 900EX och "vår" Challenger 604 som ska flyga två grupper med Private Jet resenärer.

Läs mer om Sundt Air här: ISSUU - Brosjyre by Ola Vollestad
Läs mer om deras Falcon 900 EX här: Falcon 900EX EASy (LN-BRG)

Jag kunde checka in båda samtidigt och jag har samma bokningsreferens som dig (samma PNR på båda bokningar).
Använd denna sida: https://www.sas.se/Misc/Services/checka-in/

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen