Martin Björnström
Medlem
En sak vi alla måste komma ihåg: När vi landar med SK403 och med BC001 så ska vi självklart APPLÅDERA!!
En sak vi alla måste komma ihåg: När vi landar med SK403 och med BC001 så ska vi självklart APPLÅDERA!!
Någon som åker i go på OSL-ARN som kunnat checka in?
Har checkat in ARN-CPH men får itne upp något alternativ för incheckning på tillbakavägen.
Är det olika bokningsreferenser? Har inte fått något av mailen som skulle skickats ut med info heller (kan iofs bero på min mailadress).
Jag åker i plus, men kan inte checka in på OSL-ARNNågon som åker i go på OSL-ARN som kunnat checka in?
Har checkat in ARN-CPH men får itne upp något alternativ för incheckning på tillbakavägen.
Är det olika bokningsreferenser? Har inte fått något av mailen som skulle skickats ut med info heller (kan iofs bero på min mailadress).
Går ju 18.20 fråN OSL, så borde väl inte gå checka in förrän 20.20 idag enligt "regelboken"![]()
OK, ARN-CPH var möjlig att checka in 36h innan dock. Får vänta 26 minuter till. Hur var det nu med att jag skulle lugna ner mig![]()
Någon som åker i go på OSL-ARN som kunnat checka in?
Förmodligen kommer brandförsvaret att vara ute och vatten bespruta maskinen!En sak vi alla måste komma ihåg: När vi landar med SK403 och med BC001 så ska vi självklart APPLÅDERA!!