Senaste nytt

Inbjudan till VIP på Radisson för EBG och EBD

Jag vet inte med säkerhet om det har med saken att göra, men när jag klickade mig igenom så fick jag en pop-up där det stod en kod (kampanjkod?) som var färdigt ifylld.
Kan inte kolla för tillfället, men är länkarna i mejlet personliga kanske? Och då börjar Radisson kolla in kampanjkoder som använt mer än en gång.
Dålig säkerhet på det, så helt deras egna fel, men man borde kanske även påpekat att erbjudandet var personlig i så fall.
Erbjudandekoden från länken i SAS-mejlet leder till samma erbjudandekod som jag har sett på bloggarna.

Jag har inte sedan innan ett konto. Använde länken från bloggen och skapade konto. Det snurrade ett tag, uppdaterade sidan och tryckte på logga in med de uppgifterna jag fyllt i och jag verkar ha ett konto + status :)

• Gilla
Reactions: Gus
Verkar funka för mig, hade redan ett konto med min mail men glömt password, räckte att jag fyllde mail så fick jag ett ✅ och välkommen, sidan verkar svårt överbelastad

• Gilla
Fick ett åt som VIP, förlorade den statusen förra hösten
Undrar när det kommer ett mail om att kampanjen är ett misstag.

Jag har inte sedan innan ett konto. Använde länken från bloggen och skapade konto. Det snurrade ett tag, uppdaterade sidan och tryckte på logga in med de uppgifterna jag fyllt i och jag verkar ha ett konto + status :)
Behövde du inte aktivera ditt konto för att kunna logga in första gången? Såhär ser det ut för mig efter att jag skapade ett nytt konto.

Screenshot_20240815_214548_Chrome.jpg

Behövde du inte aktivera ditt konto för att kunna logga in första gången? Såhär ser det ut för mig efter att jag skapade ett nytt konto.

Visa bifogad bild 156005
Nej, lyckades logga in efter att ha skapat kontot. Mejlet om aktivering kom en kvart senare.

Hjälpte dock en vän och hen fick samma problem som dig, vi lyckas inte komma förbi aktiveringen alls, oavsett om vi går genom länken i mejlet eller hemsidan.

• Gilla
Toppen