Senaste nytt

Inbjudan till SAS dialogmöte Landvetter 27 november 2015

proxie

Medlem
Fick inte den första inbjudan , men igår kom det en ny inbjudan:

"Du har tidigare, som viktig och frekvent kund hos oss, blivit inbjuden till SAS Dialog möte fredagen den 27 november 2015. Det mötet är nu fullbokat. På grund av det stora intresset har vi beslutat oss för att hålla ytterligare ett SAS Dialog möte kl. 09:00 samma dag, för att ge fler en möjlighet att delta."

Vart 1:a inbjudan tog vägen vet jag inte, den kanske inte ens lämnade deras servrar...
 
Fick inte den första inbjudan , men igår kom det en ny inbjudan:

"Du har tidigare, som viktig och frekvent kund hos oss, blivit inbjuden till SAS Dialog möte fredagen den 27 november 2015. Det mötet är nu fullbokat. På grund av det stora intresset har vi beslutat oss för att hålla ytterligare ett SAS Dialog möte kl. 09:00 samma dag, för att ge fler en möjlighet att delta."

Vart 1:a inbjudan tog vägen vet jag inte, den kanske inte ens lämnade deras servrar...
Kan ha varit att de har platser över? Jag tex har inte tid att gå, så jag svarade nej direkt. Finns nog rätt många som prioriterar jobb istället...:)
 

olo

Medlem
Förmodligen insåg SAS trycket och att de därför har ändrat lokalisering och därmed kan ta emot fler personer.
Att de gör ett urval ser jag som naturligt då platserna är begränsade. Jag tror att jag som EBG är bjuden på kriterierna resenär med ökat resande och då mitt resemönster fokuserar på inrikes/Skandinavien.
 

Johanna

Medlem
Jag har precis blivit Plus på SJ och rest t o r Sthlm-Göteborg och fick en inbjudan till ett panelsamtal. Kunde dock inte närvara. Tänker att de som någon är inne på vill ha ett urval av olika typer av resenärer.
 
Toppen