Senaste nytt

Inbjudan till SAS dialogmöte Landvetter 27 november 2015

Är det någon som tänkt åka ut i bil från centrum som man kan tänka sig att ta med en extra i bilen?

Även jag är intresserad av en plats i bil, om det finns en sådan över av någon som passerar Ullevi/Gårda/Korsvägen.

Tre personer kan jag få med mig. Så kan lösa detta.
Åker som sagt från Frölunda, men är ledig så kan köra ett varv och plocka upp.
PM om jag ska plocka upp er. Kommer vara inloggad här sporadiskt de kommande två veckorna innan pga resa. Men är hemma igen dagen innan.

Wow... Är EBD...innan dess EBG 10 år på raken... Flygt in 197.000 poäng i år varav 95% i C klass. Ytterligare 300.000 poäng på kort mm på Eurobonus. Bor i Göteborg.
Fick man inbjudan? -Nej, uppenbarligen är jag inte viktig kund....
Har sagt det förut, Jag verkar mobbad av SAS, aldrig några erbjudanden eller invites över huvud taget!

Wow... Är EBD...innan dess EBG 10 år på raken... Flygt in 197.000 poäng i år varav 95% i C klass. Ytterligare 300.000 poäng på kort mm på Eurobonus. Bor i Göteborg.
Har sagt det förut, Jag verkar mobbad av SAS, aldrig några erbjudanden eller invites över huvud taget!
Det är inte utan att jag blir förvånad! Enligt mig torde du vara en mycket bra person att ha med på en sådan här sak.

Hur ser resemönstret ut?
Jag har just nu liknande mönster (dock inte C-klass tyvärr :)) men har bara fått inbjudan de åren då jag åkt ofta mellan i detta fall ARN-AGH. Fick då inbjudan ena året till AGH-möte och sedan andra till ARN-möte. Dock har jag inte fått någon inbjudan då jag åkt mer poäng- och pengamässigt
men till olika destinationer.

Kan ju vara e-mail som strular snarare än att de inte vill ha med dig. Finns en del exempel i trådarna där folk aldrig har fått erbjudanden och SAS har behövt återställa något i EB-profilen.

Min E-mail i profilen funkar fint, det kommer ju all annan typ av info, ändringar, biljetter mm i den.
Reser mest longhaul, men startort är ju alltid GOT även om det går via CPH och ARN...
Ligger varje år på mellan 180.000-220.000 influgna poäng, de senaste 6-7 åren.
Kanske det som är saken... SAS tycker inte det är någon ide att försöka få mig flyga mer, så de skiter i mig.
De tycker kanske att jag är vad de förr i Sovjetunionen kallade "En duktig idiot"... haha...

Tidigare så har slutsatsen om vilka som blivit inbjudna handlat om antal resor från flygplatsen i fråga, så någon som veckopendlar mellan Göteborg och Stockholm i billigaste Go är nästan garanterad inbjudan, medans någon som åker longhaul varje/varannan månad och spenderar mycket pengar / får mycket poäng inte alls ligger lika högt på listan över potentiellt inbjudna. Det var tydligare när de kallade det "pendlarmöten".

Tidigare så har slutsatsen om vilka som blivit inbjudna handlat om antal resor från flygplatsen i fråga, så någon som veckopendlar mellan Göteborg och Stockholm i billigaste Go är nästan garanterad inbjudan, medans någon som åker longhaul varje/varannan månad och spenderar mycket pengar / får mycket poäng inte alls ligger lika högt på listan över potentiellt inbjudna. Det var tydligare när de kallade det "pendlarmöten".
Med tanke på mitt resmönster och att jag fick inbjudan, kan jag tänka mig att de också bjuder in "nya" personer som har kommit upp i guld, men inte har rest med dem tidigare år....
För även om jag har guld idag, så har jag inte gjort särskilt många flygningar med SAS.

Toppen