Dito!Även jag är intresserad av en plats i bil, om det finns en sådan över av någon som passerar Ullevi/Gårda/Korsvägen.
Är det någon som tänkt åka ut i bil från centrum som man kan tänka sig att ta med en extra i bilen?
Även jag är intresserad av en plats i bil, om det finns en sådan över av någon som passerar Ullevi/Gårda/Korsvägen.
Det är inte utan att jag blir förvånad! Enligt mig torde du vara en mycket bra person att ha med på en sådan här sak.Wow... Är EBD...innan dess EBG 10 år på raken... Flygt in 197.000 poäng i år varav 95% i C klass. Ytterligare 300.000 poäng på kort mm på Eurobonus. Bor i Göteborg.
Fick man inbjudan? -Nej, uppenbarligen är jag inte viktig kund....
Har sagt det förut, Jag verkar mobbad av SAS, aldrig några erbjudanden eller invites över huvud taget!
Hur ser resemönstret ut?Wow... Är EBD...innan dess EBG 10 år på raken... Flygt in 197.000 poäng i år varav 95% i C klass. Ytterligare 300.000 poäng på kort mm på Eurobonus. Bor i Göteborg.
Har sagt det förut, Jag verkar mobbad av SAS, aldrig några erbjudanden eller invites över huvud taget!
Wow... Är EBD...innan dess EBG 10 år på raken... Flygt in 197.000 poäng i år varav 95% i C klass. Ytterligare 300.000 poäng på kort mm på Eurobonus. Bor i Göteborg.
Med tanke på mitt resmönster och att jag fick inbjudan, kan jag tänka mig att de också bjuder in "nya" personer som har kommit upp i guld, men inte har rest med dem tidigare år....Tidigare så har slutsatsen om vilka som blivit inbjudna handlat om antal resor från flygplatsen i fråga, så någon som veckopendlar mellan Göteborg och Stockholm i billigaste Go är nästan garanterad inbjudan, medans någon som åker longhaul varje/varannan månad och spenderar mycket pengar / får mycket poäng inte alls ligger lika högt på listan över potentiellt inbjudna. Det var tydligare när de kallade det "pendlarmöten".