Senaste nytt

Inbjudan till mingelkväll på Grand Hôtel 7 oktober

<blockquote><strong>bjornstrom;11230 wrote:</strong> Kom med förslag i en separat tråd på kommande<em> BusinessClass.se events</em> (vi låter ordet DO stanna hos Flyertalk) - jag har redan en liten lista i bakhuvudet...</blockquote>
<br />
Fair Enough, utmaningen är ju förstås att komma med en motsvarande terminologi för denna community! Alla grupperingar behöver sitt eget rövarspråk. ;)

Mycket bra inititativ.<br />
<br />
Ett tips: Se om ni kan komma upp i "Princess Lilia Suiten" på Gand Hotel, den är riktigt bra. Jag har själv sovit där en natt och, det är något utenom det vanliga; suiten är på 330m2, med mycket bra utsikt, badrummet har en relax-avdeling på 69m2 med sauna, TV och bubbelpool, det finns en egen biosalong med plats för 12 och THX ljud osv osv.

<blockquote><strong>FT99;11431 wrote:</strong> Mycket bra inititativ.<br />
<br />
Ett tips: Se om ni kan komma upp i "Princess Lilia Suiten" på Gand Hotel, den är riktigt bra. Jag har själv sovit där en natt och, det är något utenom det vanliga; suiten är på 330m2, med mycket bra utsikt, badrummet har en relax-avdeling på 69m2 med sauna, TV och bubbelpool, det finns en egen biosalong med plats för 12 och THX ljud osv osv.</blockquote>
<br />
Grand Hotel kommer försöka arrangera en rundvisning men det är för tidigt att lova något då bokningsgraden den 7:e avgör. Är sviterna lediga tror jag nog att vi kan få en liten tur men jag uppskattar chansen till 50/50 idag.

Jag kommer upp Fredag morgon till ARN, men tanken är att vara med på kvällen, får väl se om det går fixa arlanda express biljett för oss som inte kan vara med på morgonen ;)

Till alla er som ska till SAS eventet på Arlanda. Kom ihåg att dagen börjar redan klockan 8 på morgonen på Stockholm Central tillsammans med Arlanda Express. Arlanda Express bjuder även alla deltagare från BusinessClass.se på gratis resa till och från Arlanda under dagen.<br />
<br />
För att deltaga i denna del behöver vi dock <a href="https://docs.google.com/a/businessclass.dev/spreadsheet/viewform?formkey=dGJjdjhyV2JtMDJBWkxZVmkwYjIwYnc6MQ" rel="nofollow">en anmälan</a>, detta gäller oavsett om ni är med på kvällen eller ej.<br />
<br />
Är det någon som inte fick plats på SAS eventet men gärna vill vara med på morgonen hos Arlanda Express går det förstås också att ordna.

Toppen