Mr Carter
Medlem
Men om man är först ut ur planet minskar risken för att det ska vara en slingrande kö
Men visst är det så, det är ju den kön man vill slippa och kunna gå direkt till automaterna
Jag fick känslan att de som är citizen/resident fick första tjing på automaterna och när de passerat fick de som tidigare rest in på ESTA möjligheten att prova. Förhoppningsvis så är det väl inte så långt borta innan det blir så att man kan gå direkt till automaterna.
Ingen aning. Nästa gång jag reser in i USA kommer jag att ha ett nytt ESTA men med samma pass. Om jag skulle få samma fråga då (om det är första gången med ESTA) skulle jag svara nej och gå vidare till automaterna, förhoppningsvis utan att behöva stå i den slingrande kön överhuvudtaget
Ingen aning. Nästa gång jag reser in i USA kommer jag att ha ett nytt ESTA men med samma pass. Om jag skulle få samma fråga då (om det är första gången med ESTA) skulle jag svara nej och gå vidare till automaterna, förhoppningsvis utan att behöva stå i den slingrande kön överhuvudtaget