Senaste nytt

IHG Free Nights Faster - Jan till Apr 2019

Kris

Medlem
Obs! Mitt erbjudande gällde 15/1 - 15/3. "Närmaste dagarna" kan därmed vara out of scope för kampanjen, om det är samma period för alla?
En annan detalj att vara observant på (som vanligt) är att vissa moment måste både bokas och avverkas inom kampanjperioden. Dock är det flesta endast avverka inom kampanjperioden.
 

jerixon

Medlem
Jag som haft sug efter IHG tidigare blev väldigt dämpad av dem förra challenge jag fick. Den här hade varit rimlig om jag inte behövde bo 4 weekends... Redan bokat de flesta weekend hotellen jag tänkt för våren så känns inte aktuellt tyvärr :(
Men vem vet, saker kan ändras :p
 

palmen

Moderator
Min är helt görbar, men det kräver också att jag lägger alla mina stays till IHG och inte till Hilton där jag behöver poängen mer. Lär väl bli en bokning i februari i alla fall.
Jag bokade massa bonus point package under 2017 för att bli Spire, det hänger kvar fortfarande.
5 olika brands är ju inte helt optimalt heller även om just den bonusen är riktigt bra. 4 weekends är väl den som är svårast för egen del då jag sällan bor 2 dagar på samma ställe.


16,000 Stay More, Earn More
Get closer to the rewards you want when you stay 8 night(s) and earn 16,000 bonus points.

38,400 Discover Our Brands
Stay at 5 brands and get 38,400 bonus points.

8,400 Stay at Holiday Inn®
Stay at 2 Holiday Inn® hotel(s)—including Holiday Inn Resort® and Holiday Inn Club Vacations®—and earn 8,400 bonus points.

13,200 Saturday Stays Bonus
Stay 4 weekend(s), including a Saturday night and another night, and earn 13,200 bonus points.

7,200 Earn More, Faster
Earn 7,200 bonus points when you book 3 Bonus Points Package stay(s) and get to your next reward faster.

3,000 February Bonus Offer
Stay once in February and get 3,000 bonus points.
 
Som Spire Elite Member hos IHG är det alltid positivt när man ( vi ) kan tjäna lite extra poäng när man ( Vi ) är värdefulla medlemmar hos IHG
Under årens gång har det ibland varit bättre men också sämre erbjudande
Jag hoppas så många som möjligt får ut så mycket som möjligt av detta erbjudande ifrån IHG
Lycka till allihopa
 

kristerj

Medlem
Här är den jag fick, bra intjäning denna gången jämfört med förra kampanjen
upload_2019-1-4_11-44-36.png
 
Toppen