Homer
Medlem
Är det någon som vet hur hur Principal hotellen räknas?
De ska ju bli Kimpton, Fitzroy i London är redan ett Kimpton så det måste ju räknas.
Ytterligare 3 blir Kimpton under 2019 Kimpton to add four UK properties – Business Traveller
Är det någon som vet hur hur Principal hotellen räknas?
Obs! Mitt erbjudande gällde 15/1 - 15/3. "Närmaste dagarna" kan därmed vara out of scope för kampanjen, om det är samma period för alla?Bor nu på CP Singapore (Award) men tänkte dra in lite nätter de närmaste dagarna på IC Bangkok, IC Hua Hin och CP Singapore på vägen hem.
Aj, mycket bra input!!Obs! Mitt erbjudande gällde 15/1 - 15/3. "Närmaste dagarna" kan därmed vara out of scope för kampanjen, om det är samma period för alla?
En annan detalj att vara observant på (som vanligt) är att vissa moment måste både bokas och avverkas inom kampanjperioden. Dock är det flesta endast avverka inom kampanjperioden.Obs! Mitt erbjudande gällde 15/1 - 15/3. "Närmaste dagarna" kan därmed vara out of scope för kampanjen, om det är samma period för alla?
Kimpton räknas. Men nu gällde ju frågan PrincipalDe ska ju bli Kimpton, Fitzroy i London är redan ett Kimpton så det måste ju räknas.
Ytterligare 3 blir Kimpton under 2019 Kimpton to add four UK properties – Business Traveller
Hälsa Club staff i Hua Hin. Ytterst god service och trevlig anläggning.Bor nu på CP Singapore (Award) men tänkte dra in lite nätter de närmaste dagarna på IC Bangkok, IC Hua Hin och CP Singapore på vägen hem.