Tredje turen idag, på lika många veckor. Den här gången hade de ökat på serveringen ett steg till, och vi fick en liten box med blandade tapas i olika förpackningar. Riktigt trevligt med dagens mått mätt. (Sedan skulle vi förpacka resterna i en plastpåse.)Var det någon servering i business mellan ARN och MAD?
Ser man på! Tror vi var på samma flyg idag. Här kommer innehållet i min lilla tapaslåda.Tredje turen idag, på lika många veckor. Den här gången hade de ökat på serveringen ett steg till, och vi fick en liten box med blandade tapas i olika förpackningar. Riktigt trevligt med dagens mått mätt. (Sedan skulle vi förpacka resterna i en plastpåse.)
Detta innebar också att serveringsvagnen nu var tillbaka. Normalt brukar jag se på den som det där åbäket som alltid är i vägen i gången när man ska ta sig till muggen. Ibland, med ouppmärksam kabinpersonal, är den helvetesmackapären som man blir påkörd av när man sitter på C- eller D-säte. Den här gången kändes det som att träffa en gammal vän som man inte visste att man saknade! Lite av ett ”vårtecken” att saker kanske så sakta går åt rätt håll trots allt?
Stämmer bra det! Jag, fru och son Samosaguas satt på rad 1 precis som du. Trevlig tur till Haro!Jag tolkar bilden som att du (ni) satt på 1C, då kunde du skåda mig till höger på 1F.
Det kändes ännu lite mer tomt på MAD idag än i lördags, trodde det skulle vara tvärtom en vardagskväll!
Norrsken på ARN, har de sagt i incheckningen (men jag har valt Pontus med mitt Amex istället).Är det någon lounge på Arlanda och är det någon i Madrid?
Hur lång tid har det tagit för dig innan poängen dykt upp på ditt konto? Jag har fortfarande inte fått poängen för flygningen den 30e juli.Kan nämna att jag nu kunnat bekräfta att 4x-poängen dyker upp direkt, och inte först vid kampanjens slut eller liknande. Att IB+ Plata (silver) med 21 månaders giltighetstid trillar in efter endast en flight i medium haul (ARN-MAD) i full business känns på sätt och vis lite märkligt, men jag tänker inte klaga.![]()
1-3 dagar, men bara två av tre turer har dykt upp. Turen 30 juli, då vi sågs, kom in under helgen, efter 2 el 3 dagar.Hur lång tid har det tagit för dig innan poängen dykt upp på ditt konto? Jag har fortfarande inte fått poängen för flygningen den 30e juli.